16 de febrer 2011

Canviar!!!

I de mostra un botó. Us presento la nova imatge del blog. Renovar-se és renéixer i com el Fènix, de vegades, cal “morir” per agafar embranzida i carregar-se d’energia.

No penseu que una cosa tant petita com la imatge d’un blog és poc trasbalsadora, ho és i també ho és “despullar-se” aquí, en públic. Una amiga em deia fa uns mesos: I no et fa vergonya? Doncs ja no. Els humans tendim a ser conservadors i així ens perdem moltes aventures, molta vida. Les pors, els recels fan recular, encapsular-se i viure en un espai rumiatiu a molts de nosaltres. I jo vull viure!

Jo avui, amb l’ajuda inestimable de la meva filla Ares he trencat aquí un motlle. Gràcies Ares, t’estimo i t’admiro. I ja saps... el Fènix va per tu.


1 comentari:

Ares ha dit...

Gràcies mare!

m'encanta ajudar-te en el que pugui, ja ho saps!