05 de desembre 2012

Perseguir els somnis




Perseguir un somni no és fàcil perquè al principi estem molt lluny d'assolir-lo. De vegades caiem i ens hem de tornar a aixecar i no només una vegada.... És quan ens adonem de que el nostre pitjor enemic som nosaltres mateixos i que estem en el camí que volem ser, que el somni comença a convertir-se en realitat

Aquí estic , perseguint els meus somnis i els somnis es persegueixen "creant circumstàncies",  desitjant-ho de veritat i no rendint-te mai davant les adversitats.

He trobat 10 punts que m'han ajudat arribar fins aquí. Amb alguns dels meus somnis que ja he pogut celebrar. Per si us poden ser útils aquí us el deixo.

1.Trobar una raó poderosa per voler viure’l.
2. Aprendre dels errors.
3. Mentalitzar-te que serà difícil.
4. Treballar dur.
5. Aprendre dels millors.
6. Envoltar-te de persones que et donen suport.
7. No tenir por i mullar-te.
8. No dependre de ningú per motivar-te.
9. No buscar excuses.
10. Anar més enllà que els altres, si és possible!
.


Ara espero, algún dia, aconseguir una vida com la de la foto ;)  una casa al camp, amb un hort i quatre animals!! Per aquest somni potser el que em cal és .... teniu idees?
 
Una abraçada!

2 comentaris:

elisa ha dit...

M'ha agradat molt llegir aquest excel.lent post. Sí, moltes vegades nosaltres mateixos i els nostres prejudicis som els nostres enemics: que si sóc massa gran, que si no sóc capaç...
Però tothom que es posa en marxa per perseguir el seu somni esdevé radicalment més feliç simplement per haver-se posat en marxa. I és que estic segura que el nostre 'lloc natural' és caminar cap els nostres somnis. Qué és la vida, si no?

Blanca G-Campomanes ha dit...

Elisa el millor complement al post és el teu comentari. Moltes, moltes gràcies! i benvinguda aquí, a casa teva.
Una abraçada
Blanca