01 de gener 2012

Propòsits

Els meus propòsits per l’any que encetem avui, els plantejo com un resum personal que parteix de l’article al riberaexpres.es , diari digital de La Ribera Alta dels nostres germans de València, on en Ferran Sanz, company i amic col·labora setmanalment. Moltes gràcies Ferran i moltes gràcies Ribera Exprés, anem seguint-vos cada setmana!
Any que comences … he après que si vull canvis he de canviar jo i em comprometo a fer-ho.
Any que comences … enfocaré tot el que faci, pensi i digui en positiu perquè sé que el meu exemple farà de catalitzador de positivisme i només sent positiu/va puc donar i rebre el millor de mi mateix/a.
Any que comences… entraré en acció, deixaré de mirar des de l’ampit de la finestra i sortiré al carrer. Fer és la única manera d’aportar, per una banda i de tenir el dret moral d’opinar, per l’altra.
Any que comences... seguiré cometent errors, està en la naturalesa humana, però de tots els errors en faré aprenentatges i els transmetré amb la mateixa il·lusió que fins ara.
Any que comences... ets un paper en blanc i malgrat el que hi vulgui escriure la història, jo miraré de fer el meu relat amb sinceritat i sense perdre de vista els meus valors.
Any que comences... espero de mi i de tots els lectors extraure del teu temps alguns dels millors moments de les nostres vides.
Feliç 2012!
Us proposo un repte. Busqueu una llibreta i porteu un diari de l’any que comença, no us limiteu a escriure! Enganxeu-hi fotografies, records, anhels, pensaments .... tot el que us sembli significatiu