23 de setembre 2009

Gràcies

Fa pocs dies vaig complir un any més i entre presències i "absències" vaig tenir un regal especial, una àncora.

Totes les presències van ser regals emocionals i molt valuosos; aquell amic incondicional, el que llegeix entre línies el que sento, penso i dic des de fa molts anys, que m’ajuda i m’acompanya en els bons i mals moments, amb lluna plena o quart creixent. Aquell que sempre recorda la data i em fa pensar que soc valuosa i que sempre hi es i per ell hi soc. L’amiga que em va deixar d’herència una altra amiga i que per mi es tant important. Aquell, aquella.... els meus!

I les "absències", perquè sé que son com jo, que en recordo una de mil de dates! també van ser valuoses pel que representen i el que aporten a la meva vida.

Avui vull compartir amb vosaltres la meva àncora, una imatge que aconsegueix que la pau, la serenitat i la plenitud acudeixin al meu dia a dia només mirant-la, una imatge que val molt més que mil paraules, per mi, una imatge perfecta.

En Calma - Cristina Catarecha 2009

Gràcies amics, amigues, família i ... gràcies Cristina per fer el camí amb mi, per navegar per les mateixes aigües.