21 de desembre 2014

2014




Aquest any més que una declaració d’intencions per al proper 2015 vull tancar el 2014 fent una introspecció i una declaració de creences.

Crec en les coses fetes poc a poc, amb passió i atenció plena.
Crec en el pas de les estacions i en la renovació que suposen.
Crec en la màgia de sembrar i tenir cura fins a veure els fruits.
Crec en la força de la natura i en la seva saviesa.
Crec en les Persones.
Crec en l’experiència que donen els anys i aprenc cada dia dels padrins.
Crec en la frescor i la importància de la joventut a la que, de vegades, no escoltem i que també m’ensenya.
Crec que el be comú és mes satisfactori que l’individual.
Crec que donar valor a les petites coses és una bossa de tresors que ens permet gaudir de benestar en qualsevol lloc i en tot moment.
Crec en la bondat i l’honestedat.
Crec en el respecte pels altres.
Crec en compartir i en sumar.
Crec en l’amistat.

Podria continuar una estona més i suposo que encara en quedaria alguna al tinter... penso, però, que com a mostra del meu bagatge ja és suficient per avui.

Us explico tot això només per fer públic el meu agraïment a la família i als amics, als coneguts, als meus mestres i als que alguna vegada he tingut l’honor de fer-los-hi de mestra jo, a les persones a les que he acompanyat en algun procés personal, als que alguna vegada m’han “tocat” encara que només sigui amb “la punta dels dits”, a la gent que admiro i a la que no em voldria assemblar sota cap concepte. Tots ells han omplert el meu bagul i tot i que només jo trio el que vull o no emprar del que hi tinc guardat, és el contacte amb els altres el que em fa ser com soc. I si, a tots us vull donar les gràcies. Ni soc bona ni dolenta, ni millor ni pitjor que altres però soc jo.


Moltes gràcies! 

2 comentaris:

elisa ha dit...

Moltes gràcies per aquest post tan maco i tan ple de 'bon rotllo'. Bon Nadal!!!

Blanca G-Campomanes ha dit...

Gràcies a tu Elisa! Bon Nadal!!!