29 d’octubre 2010

Crear-se


“I puc canviar. Puc viure a partir de la meva imaginació i no de la meva memòria. Puc relacionar-me amb el meu potencial ilimitat en lloc de fer-ho amb el meu passat limitador. Puc convertir-me en el meu propi primer creador".
Stepen R Covey.

M'agrada la frase, defineix prou be les possibilitats de cada un de nosaltres, amb el coaching l’únic que fem (que no és poc ;) jeje ) es acompanyar-vos en aquest camí, servir-vos de “pepito grillo”. Mostant-vos on teniu les finestres quan es tanca una porta, ja sabeu que de vegades ens obcequem i no les veiem, cal perspectiva.

Cada persona te un potencial molt més ampli del que en el seu dia a dia es capaç de veure, anem tots engolits en aquest còrrer a totes hores i per mil raons. Només si pareu un moment i penseu amb sinceritat absoluta en si esteu fent allò que voleu fer, si esteu treballan prou per aconseguir-ho, si les limitacions que esmenteu son realment limitacions o excuses... etc. etc. Podeu dir que esteu utilitzant tot el vostre potencial, si no... sempre us ho podeu replantejar!